måndag 5 september 2016

Höstpaket från IDUN Minerals


Häromveckan fick jag ett börja-hösten-paket från IDUN Minerals, inte med nyheter, utan med saker som är bra att ha till vardagsmejken. Jag tackar och bockar! 

Ovan ser ni tre färger av deras eminenta flytande foundation, Norrsken Pure Mineral Illuminating Foundationen av de allra bästa foundations jag någonsin testat. Följ länk här för att komma till min recension.
Ljusaste färgen på bilderna, Freja, är den jag använder på vintern. Här fick jag även Svea (gulast) och Siri att prova till sommarhyn. Jag tror att Svea passar mig bäst. Det är den nyansen jag har i  IDUN Mineralspuderfoundation, de har samma nyanser på flytande och mineralpuder, smart!


I några av de vackra dosorna döljer sig rouget Tranbär och pudret Ljuvlig. Jag har flera rouge från samma märke sedan tidigare och gillar dem mycket!

Minsta dosan innehåller den tvåfärgade concealern Strandgyllen. Den har jag haft tidigare. Den har fantastiskt bra täckning och sitter bra.  Nedan ser ni rouge och concealer på handryggen:

EIR Maskara har jag faktiskt inte testat tidigare, så det ska bli ecxtra spännanden. Den innehåller högrenade mineralpigment som ger intensiv svart färg. Bland ingredienserna finns  också solrosolja och vitamin E, som vårdar ögonfransarna. EIR Maskaran är vattenresistent. Recension kommer!

Sist, men inte minst, tre härliga penslar: Stippling Brush, Face Definer Brush och Liquid Foundation Brush. Jag har provat alla tre innan och gillar dem, Face Definer Brush är lite av en favorit just nu, faktiskt, den kan så mycket!

Phu, lågt inlägg med många godbitar. Fråga gärna om ni undrar något om någon särskild produkt! Imorgon börjar jag jobba litegrann. Tur att jag har lite nytt smink som uppmuntran, för inskolningen av min minsting har inte kommit riktigt så långt som jag hoppades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar