söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans-manikyr med OPI Colour Paints

Nu har jag äntligen provat  OPI Colour Paints, med hjärt-tema och allt. Det gick väl, sådär. Jag förstår mig inte alls på dem! Silver Canvas var väldigt täckande och bra, men sen gick det sämre.

På lillfingret målade jag lite ränder med Magenta Muse och Pen & Pink. Sedan tänkte jag swirla lite i dem med en nailartpensel. Det blev bara repigt...

På ringfingret och pekfingret lite blockkonst. Inga konstigheter utöver att man inte alls ser skillnad på Magenta Muse och Pen & Pink. Har glömt vilket av dem jag provade på vilket finger. 

Långfingret fick hjärtan med Kinky in Helsinki, dem blev jag nöjd med! 

På tummen försökte jag göra lite gradient-aktigt med Magenta Muse och Pen & Pink. Det räddades sedan med silverprickar. Summan av kardemumman blev att jag nog behöver öva lite mer, men en alla hjärtans-manikyr har jag iallafall haft på plats idag. Glad alla hjärtans dag alla läsare!

4 kommentarer:

  1. När de målade min nagel på eventet så strök tjejen bort nästan allt lack på penseln till det färgade lacket o snuddade sen bara nageln. Men jag lyckades inte alls...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, det minns jag ju nu när nu säger det. Det får bli fler försök här :)

      Radera
  2. Slutresultatet blev väldigt fint även om vägen dit inte var spikrak. Jag hade velat göra nåt liknande igår men orken och lusten räckte inte till riktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Man ska bara nailarta när man har lust :)

      Radera