onsdag 11 april 2012

Sugarbomb

Jag har gnällt lite om att sminkspirationen inte på topp just nu. Det är den inte, men å andra sidan är jag ganska nöjd ändå. Med Stilas Smudge Pot Kitten och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced på ögonen och lite variation på kinder och läppar känns det helt okej att inte vara jättekreativ hela tiden. 

Just här var det Sugarbomb från Benefit som stod för färg på kinderna. Jag använde också: Garniers BB Cream Miracle Skin Perfector, Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced, Stilas Smudge Pot Kitten, Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recension här!) från Lumene, Clinique High Lengths Mascara och Instant Lift for Brows från Clinique

4 kommentarer:

  1. Inspiration schminspiration. Så här är också vackert! Du lyckas alltid få till en snygg kajalvinge, jag brukar fega ur och sluta vid ögonlockets slut. Så se det så här, i din inspirationsbrist inspirerar du andra! :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt! Alltid fint och rätt liksom, en sån här sminkning. Jag gillar! Och jag håller med ovanstående, du får alltid kajalvingen så fin!

    SvaraRadera