torsdag 26 april 2012

Krämigt!

 
Häromdagen gjorde jag en sminkning med enbart krämprodukter. Inget särskilt, kanske, men en bra vardagsvariant. 

Nya läppglanset Santorini Sunset från Kicks, Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup från Too Faced, Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recension här!) från Lumene, stiftbronzer från  Clinique, IsaDoras Glow Stick i färgen 09 Gold Vanilla (färgprov här!), krämrouget Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Prim & Poppy från Too Faced (färgprov här),  Prime Time Primer Shadow Sundance från Bare Escentuals (färgprover här!), Precision Mascara från IsaDora (recension här), Instant Lift for Brows från Clinique och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced.

5 kommentarer:

  1. Har du någon recension på Too Faced krämrouge? Eller vad tycker du om det? Vad gillar du krämrouge i allämnhet? Jag har flera st men finner dem fortfarande lite svåra att jobba med. kram!!

    Min Boudoir

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, det har jag inte, men det kan ordnas inom kort!

      Radera
  2. Oj bara kräm... Det skulle jag nog ha svårt att fixa själv men det blev snyggt på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har en hel liten krämarsenal :)

      Radera