onsdag 1 juni 2011

Turkost!


Jag jobbar vidare med konceptet färgglad eyeliner. Det känns aldrig fel! Här har jag förstärkt kajalen Electric med ögonskuggan Aloha Blue för en något mörkare och mattare färg som matchade min tröja.


I sandalerna: Pacha från Viva la Divas sommarkollektion Ibiza Party. I ansiktet: rouget Full Bloom Ultra Flush Powder Blush Sweet Pink från Too Faced, bronzing Powder från IsaDora i 48 Matte Tan, kajal från Urban Decay, Lancômeskuggorna Gaze och Aloha Blue. Läppglanset heter Buxom Lips Marina och kommer från Bare Escentuals.

6 kommentarer:

  1. Jättesnyggt, jag älskar turkost!

    SvaraRadera
  2. Turkos är verkligen en härlig färg!
    Och det är jättesnyggt med färgglad eyeliner!

    SvaraRadera
  3. Måste bara skaffa en turkos eyeliner/kajal... det är sååå fint :)

    SvaraRadera
  4. Turkost är ju så himla fint! Hur är Lancome-skuggorna? Jag har faktiskt aldrig testat någon skugga från det märket konstigt nog...

    SvaraRadera
  5. Fröken Frodig2 juni 2011 kl. 18:08

    Du har så rätt, så rätt, färgglad kajal eller eyeliner är alltid snyggt!

    SvaraRadera
  6. Roxcat: Tack!

    Lotta: Tack! Det tycker jag också :)

    Carina: JA, det måste du!

    Ninni: Tack! Lancomes skuggor är superbra!

    Fröken Frodig: Tack :)

    SvaraRadera