lördag 25 juni 2011

Midsommaröga



Jag lyckades inte knäppa tillräckligt många bilder på gårdagens öga för att någon av dem skulle bli riktigt bra, men så kan det gå när man har roligt! Inte helt otippat satsade jag på min reafyndade IsaDora-trio Funky Roses. Den är en riktigt trevlig bekantskap. Nu ska jag strax återgå till packningen...


Till mejken: Benefits CORALista (det är det finaste rouget! Klicka på namnet för swatch.), skuggtrion Funky Roses, Honey Bronze Bronzing Powder (swatch/färgprov här), Essie Cute as a button och läppstiftet Jelly Kiss Coral Punch från IsaDora.

5 kommentarer:

  1. Det var fint! Jag var faktiskt skeptisk när jag såg färgerna, men du har gjort det jättebra! Jag skulle till och med kunna tänka mig att testa sådana färger!

    Ha nu en riktigt trevlig semester!
    Jag ser fram emot när du kommer hem igen!

    SvaraRadera
  2. Lotta: Dubbeltack :)

    Jag har hunnit snabbtesta Eucerinkrämen. Den var superskön och lätt i konsistensen. Verkar hur bra som helst!

    SvaraRadera
  3. Tack för info! Jag slår nog till på en sån inom kort!

    SvaraRadera
  4. Lotta: Hoppas att du trivs med den!

    Emma P: Tack :)

    SvaraRadera