måndag 6 juni 2011

På tårna: Viva la Diva Pacha


Här ser ni senaste veckornas tålack, nämligen Pacha från Viva la Divas sommarkollektion Ibiza Party . Ett galet fin turkost lack! Tråkigt nog krävdes fyra lager för full täckning.



Idag är det trädgårdshäng hemma som gäller för mig (visst har jag fina blommor i gräsmattan?!), men jag har hunnit med föräldra/stug/katt-visit också. Simson hälsar att det är varmt att vara blanksvart dessa dagar. Tur att det finns både skugga och vatten att tillgå!

8 kommentarer:

  1. Snyggt lack, och sööt kisse!

    SvaraRadera
  2. Fina tånaglar, fin kisse och fina blommor! Fint helt enkelt! :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt metallictouch på det lacket

    SvaraRadera
  4. Roxcat: Tack :)

    Ninni: Tackar!

    Shamrock: Ja, det är supermetalliskt. Kanske värt de fyra lagerna :)

    SvaraRadera
  5. Härligt lack, men synd på skirheten. Ja du, det är varmt att ha päls nu. Noblezze tyckte med det var i varmaste laget, hon fick stanna i hagen...

    SvaraRadera
  6. Gillar det lacket, urfint! För mig räckte det med 3 lager av lacket, men jag gör nog ganska tjocka lager.

    SvaraRadera
  7. Maffig turkos! Och helmysig kissemiss! /Badis

    SvaraRadera
  8. Emma P: Tack! Så varmt för Noblezze också! Hoppas att ni har någonstans att bada :)

    Carina: Jag kanske hade klarat mig med tre jag också.

    Badis: Tackar :) Kul att se dig här!

    SvaraRadera