torsdag 28 januari 2010

Soft Pink + Kitten + Binge




Efter att ha sett gudomliga nya krämrouge från MAC hos Fröken Rosa, Purity och LipGloss Bitch, kände jag igår att det var dags att plocka fram min budgetvariant från Max Factor. Ibland får man nöja sig med det man redan har! Gårdagens öga blev, som ni ser, ganska enkelt till de lite knalligare kinderna.



Till sminkningen använde jag Stila Smudge Pot i Kitten, från frans till bryn, 24/7 glide-on eye pencil i Binge och Miracle Touch Creamy Blush från Max Factor i färgen Soft Pink. Jag lyckades inte fånga rouget med kameran på kinden, men här till vänster ser ni det fotograferat i starkt solljus på min handrygg.

6 kommentarer:

  1. Väldigt fint! otroligt vackert skimmer i Kitten, och ursnyggt med den blå linern till...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Inget avancerat, som sagt, men säkra kort!

    SvaraRadera
  3. Fina ögon! Säkert fina kinder med, så klart. :D

    SvaraRadera
  4. Så nice! Den där blå pennan är superfin. Har varit bra sugen på 24/7-pennorna ett tag nu... ska nog försöka lägga vantarna på ett par stycken.

    SvaraRadera
  5. Fröken Frodig: Tack! Lägg vantarna allt vad du kan, du kommer inte att ångra dig!

    SvaraRadera