onsdag 27 januari 2010

Mer om nya trioskuggorna från Stila


Åh, 20 dollar är ju nästan ingenting! Snälla Stila, börja skicka till Sverige! Jag har redan skrivit om dessa fina trioskuggor, men jag måste visa alla nu när jag hittat bild och namn (på märkets egen sajt). Skuggorna heter:
Goddess - neutral-bronzes
Rocker - smoky grays
Venus - purples
Bella - pinks
Going Green - green hues
Afterhours - bright vibrant shades
Jag är mest sugen på Bella och Going green. Vad tror ni om färgerna? Jag tycker att bilderna på dem hos Stila verkar vara lite svagt lilatonade och något mörkare än ved de är i verkligheten (hur jag nu kan veta det utan att ha sett dem...)

I dagarna har bland andra Sublim och Bjooti rapporterat att svenska Beautyplanet tagit in delar av märket. Jag hoppas på mer, och på amerikanska priser...

3 kommentarer:

  1. De ser väldigt fina ut, särskilt den gröna tilltalar mig... Du tror inte att HQ eller lookfantastic får in dem? De har väl Stila...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Jag hoppas stort på de =) Eller Beautybay, de fick ju in Barbiepaletten.

    SvaraRadera
  3. Hrm, på "det", alltså. Eller "dem" för den delen =)

    SvaraRadera