onsdag 15 april 2015

Recension: IsaDoras Volume Lash Styler


Igår kikade vi på lite brynprodukter och idag är det dags för fransar! Som ni säkert sett i dagens öga har jag använt IsaDoras nya volymmaskara Volume Lash Styler (169 kr) flitigt på sistone och nu är det dags för omdöme.  

Maskaran lovar full volym, perfekt separation och definition i solfjäderseffekt. Borsten ska också ge en förlängande effekt. Nedan ser ni mina fransar ur lite olika vinklar. Jag tycker att Volume Lash Styler levererar riktigt bra! Den är lättmålad utan kladd, sitter bra i regn och rusk men är ändå lätt att ta bort. Inget nedfall under dagen. Bra jobbat av IsaDora, jag kan absolut tänka mig att köpa Volume Lash Styler framöver.



6 kommentarer:

  1. Jag tycker att fransarna blir jättefina med denna men jag har stora problem med hållbarheten, på mig sitter den inte alls bra tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Fransarna ser ju göör snygga ut

    SvaraRadera
  3. Har den på lut här hemma, måste göra slut på ett par öppnade mascaror först, men jag är jättenyfiken på att få prova!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det problemet har jag ofta också :)

      Radera