onsdag 8 januari 2014

Reashopping

 Lite reashopping har det blivit för mig! Har ni hittat något i år (eller snarare förra året...)?

 Fina glanset Anna från IDUN Minerals var tyvärr inte på rea, men det fick följa med ändå!

 
Julkittet Apotek Hjärtats egna märke Apolosophy var nedsatt till 99 pix. Perfekt då jag varit nyfiken på borsten länge. Den ser riktigt bra ut vid första ögonkastet. Sminket som "följde med på köpet" är rouget  01 Divine Coral och glosset 07 Wild Berry. Båda ser fina ut! Nedan ser ni färgprover på dem. LOTD med både Wild Berry och Anna kommer inom kort!

9 kommentarer:

  1. Jodå ett startkit från Orly. Men det visade sig att det var helt omöjligt att få tag på lack. Ringde till andra Kicksbutiker men det visade sig att Kicks inte skulle ha kvar Orly och att dom skickat tillbaka seten. Så varför den butiken inte gjort så vet inte jag.
    Det slutade med att jag fick lämna tillbaks startkitet.
    Till min stora besvikelse. Hade sett fram emot att testa det eftersom att jag blev rejält besviken på Depends gellack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad trist :/ Både med uteblivet fynd och att du inte trivdes m Depend! Jag använder mitt Dependkit en hel del och är nöjd. Vad var det som inte funkade för dig?

      Radera
    2. Det sitter dåligt. Flagar sig och ser trist ut efter någon dag. Jag är väldigt noga när jag målar på och härdar men det hjälps inte.
      Så jag blev lite besviken :/ när jag inte fick chansen att testa orly. Dom i butiken menade på att det gick ju lika bra med depends lack. Men det var ju inte det som var tanken.
      Jag ska ändå ge depend flera chanser. har köpt deras nya olja för borttagning och nytt lack.
      Måste fråga dig vad du tyckte om isadoras nagelolja? Själv tycker jag att den luktar som en blandning av jord och mögel. Så jag kommer att fortsätta med body shops oljepenna.

      Radera
    3. Vad tråkigt att de inte sitter bra! Jag har haft mina gelmanikyrer i upp till tre veckor utan problem, men ibland är det ju himla olika!

      Jag håller helt med dig om isadoras nagelolja! Hhar recenserat tidigare, och tyckte då precis som du att den luktar lite jord eller mögel. Nyligen köpte jatgistället just TBSs oljepenna, skojjigt :)

      Radera
    4. TBS nagelolja är väldigt bra. Jag har tidigare haft acrylnaglar och använde den både då och nu.
      Nu har jag målat på gellack igen för att testa på nytt.
      Hoppas att det går bättre den här gången :)

      Radera
  2. Ser ut som fina och användbara grejer! Jag har köpt ett julset från Nars med knubbpennor till läpparna. Är väldigt nöjd med det fyndet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg det på instagram, vilket härligt fynd!

      Radera
  3. Jag lyckades också köpa Apolosophy för 99 kr, så glad! Borsten är underbar, och jag är väldigt glad för rouget och läppet också!!!

    SvaraRadera