onsdag 29 januari 2014

IsaDora Ray of Light Twist-Up Gloss Stick på läpparna

 
Dags för fler färgprover från IsaDoras vårkollektion Ray of Light, denna gången läppar. Jag visar Twist-Up Gloss Stick i 12 Baby Doll och 18 Opals på:

Baby Doll är först ut, en kallare rosa.
 
Opals är i princip vitt. Inte min tekopp! Nedan ser ni Twist-Up Gloss Stick i 12 Baby Doll och 18 Opals och Perfect Moisture Lipstick i 169 Pink Peony på handen.
 
De båda pennorna är som ni ser näst intill ofärgade. 18 Opals är lite iriserande för intryck av större läppar. Ingen av dem är min kopp te, även om jag använt Baby Doll en hel del på sistone. Den är väldigt mjuk och skön! Den varmare Sorbet som inte fanns med i mitt utskick står på inköpslistan.

Läppstiftet Pink Peony kan ni se på här!

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att den vita är bra att toppa med om man har något annat stift man tycker är för mörkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, om man gillar det. Och kanske om man vill få lite mer plut :)

      Radera
  2. Tycker tyvärr kollektionen verkar lite tråkig och just färglös men har än bara sett online så kanske är annorlunda när man ser produkterna live

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att rougen är värda en extra inspaning!

      Radera