söndag 7 december 2014

NailArt Sunday med guld, glitter och bokstäver

 

Samma glitter två  i NailArt Sundays i rad, så ni förstår att jag är förälskad! Glittret är Snow Globetrotter från OPIGwen Stefani Holiday 2014. Guldlacket under är 41 Golden Sky från Lumenejullack. Visst är det en snygg guldnyans? Temat, då? Lite svårt tyckte jag. Och kanske inte så fantasifullt tolkat, men det enda jag tänker på just nu är hur hela familjen ska hålla sig friska över jul och förlossning, hjälp.... Trist om vabruari tänker täcka in hela vinterhalvåret! 

VAB-bokstäverna är målade med lack från Depends duokroma kollektion Chameleon som jag inte minns namnet på. Duokromiteten kom inte riktigt till sin rätt i några ynka bokstäver. Nu ska det bli väldigt kul att klicka runt och se alla andra tolkningar av temat! Hoppas att ni haft en fin och frisk andra advent! 

Och hörni, glöm inte kika in i mitt badrumsskåp. Jag är nyfiken på hur det ser ut i era!

6 kommentarer: