lördag 20 december 2014

Lördagsläppar med Apolosophy Red Fusion

Emma brukar säga att ingen läser bloggar på lördagar, och det stämmer väl inte på min egen statistik. Trots det vill jag bjuda på lördagsläppar innan jag ger mig ut på årlig TP-turnering. Ni ser knubbiga läppkritan Chubby Gloss Stick från  Apotek Hjärtats eget smink- och hudvårdsmärke Apolosophy i nyansen Red Fusion. En riktigt snygg och lättmålad röd. Perfekt för dig som vill ha röda läppar utan att bli alltför dramatisk.

Coral Carnival (längst till höger) kan ni se på läpparna här. Recensionen av Apolosophy CC-kräm är på gång vilken dag som helst nu.

Hoppas att ni har en fin lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Snyggt stift! Jag måste erkänna att jag är sämst på att kolla statistik på bloggen, fast tror att läsarantalet går ner på helgerna sen gamla kollar. och antalet kommentarer går definitivt ner...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Jag har inte heller så bra koll, men det verkar onekligen som att många läser en hel del på arbetstid :)

      Radera