söndag 21 december 2014

Comet in the Sky över lila

 

Jag lyckas inte pricka in temat för veckans NailArt Sunday, men lite julglitter kan jag bjuda på! Som jag berättat är jag mer eller mindre besatt av Comet in the Sky från OPIGwen Stefani Holiday 2014som jag visade igår, utan även multiglittret och vill prova den över det mesta. Här ser ni två tunna lager över mörkt lila 37 Starry Nights från Lumenejullack. Jag gillade det så himla mycket att jag knappt ville ta bort det...


Här ser ni samma fina Comet in the Sky igen över grangröna Christmas Gone Plaid istället.

Psst! Missa inte att ta en titt på Depends vårkollektion 2015 som jag bloggade upp igår!

10 kommentarer:

  1. Wow, det där glittret är ju ungefär hur snyggt som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det?! Jag är alldeles förälskad :)

      Radera
  2. Såå snyggt! Väldigt fin kombo!

    SvaraRadera
  3. Det här var riktigt fint, förstår att du ville behålla det!

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt! Själva glittret är ju überläckert och över lila blev det hur fint som helst!

    SvaraRadera
  5. Jätte snyggt och passade ju kanon bra tillsammans med lila

    SvaraRadera