fredag 9 maj 2014

Ny färger av Clinique Chubby Sticks

Cliniques knubbiga pennor Chubby Sticks är sedan länge favoriter hos mig, både till ögon och läppar. Till sommaren 2014 kommer inte mindre än sex nya fina färger. Vi tar en titt på dem!



Chubby Stick Shadow Tint for Eyes från kommer i nya färgerna Two Ton Teal, Lots `O Latte och Grandest Gold. Alla tre färgerna känns som måsten för mig. Hoppas att det kommer ett bra Cliniqueerbjudande snart...

Till  läpparna lanseras Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm i Plumped up Pink, Supreme Sorbet och Jumbo Jasmine. Ser ni någon färg ni blir särskilt sugen på?

De sex nya Chubby Sticksen finns i butik och online från och med den 12 maj 2014 och kostar 210 kr.

4 kommentarer:

  1. Den gröna! Såå fin!
    Sitter dom bra på ögonlocket? Kletar inte?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den!

      Jag har två och de sitter bra, iallafall med UDPP under.

      Radera
  2. Jag älskar såna här pennor till läpparna fast har faktiskt inte testat Cliniques. Men jag kanske borde...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag! Jag är väldigt nöjd med mina och använder dem ofta.

      Radera