söndag 1 september 2013

Body-Shoppat!

I veckan som gick var det klubbdag på The Body Shop. Jag kastade mig dit, med några trevliga rabattkuponger i högsta hugg. Lille Nils behagade ta en lång tupplur och jag fick förstklassig shoppingservice. Toppen! Jag slog till på två av de ny snygga (och sköna!) stiften Colour Crush Lipstick och en av de fina  Colour Crush Eye Shadows. EOTD och LOTDs kommer inom snar framtid.

En skojig aktivitet på klubbdagen var ett personlighetstest som utgick från pussmärkets form. Säkert inte mycket sanning i det, men kul ändå. Jag provade mig fram och testade en färg på höger munhalva och en på vänster.

Som jag gissade redan av att se pressinfon var nyanserna Coral Cutie och Coral Blush något för mig!

The Body Shop är alltid generösa med prover och rabatter! En kupong på, hårinpackning och nyheten Camomile Gentle Eye Make-Up Remover som ni kan läsa mer om här blev det denna gången. Jag passade även på att förnya mitt medlemskap, och inom kort ska jag minsann se till att boka inte en makeaupträff med några kompisar!

4 kommentarer:

  1. Spännande grejor, jag var där häromdagen, men eftersom jag redan shoppat mer än min kvot av skönhetsgojs den här månaden så lät jag bli att shoppa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kvoten är ju inte alls svår att fylla :)

      Radera
  2. Låter som ett trevligt event och finfin shopping:)

    SvaraRadera