fredag 26 juni 2009

Liten rearäd

Jag har inte hunnit ta något riktigt reavarv ännu i sommar, men en liten blixtkupp har det blivit. Via Skor och maskara fick jag nys om att Åhléns vid Triangeln hade rea på de fina blomskuggorna från vårkollektionen Fresh bloom. Jag har redan Cherry blossom och Apple blossom, så nu hade jag chansen att utöka samlingen.


Genom en enorm viljestyrka begränsade jag mig till endast en skugga, den ljuvliga Tiger lily. Det var extra svårt att låta bli en till eftersom den var clinique-gwp också, men jag måste spara mig inför semestern! Jag kan ju alltid löpa den gråbruna en annan gång...


Hela kalaset kostade mig bara 44 kr, eftersom jag hade en presentcheck på 100 kr. Som hittat! Desutom fick jag med mig några fina prover: reseförpackning av Cliniques tresteg - perfekt när man ska försöka flyga utan incheckat bagage nästa gång, Redness solution daily pretective base SPF 15 och Even better skin tone corrector. Exrta nyfiken är jag på primern med solskydd. Hoppas att den passar mitt ansikte!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag läste fel i rubriken och läste: Lite rearädd. Jaha, tänkte jag, vad är det att vara rädd för? Fint fynd!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Man kanske borde vara rädd =)

    SvaraRadera