tisdag 23 juni 2009

Bakad!

Äntligen är min härliga palett från Urban Decay här! Get baked är precis lika fin som jag föreställt mig. Många andra har redan swatchat och visat paletten, men jag visar både den och dagens dagens med den ändå.


Bilder ute och bilder inne. Trots den eminenta grunden med Sin PP, vill kameran inte riktigt visa trycket i färgerna.


Paletten innehåller skuggorna Twice baked, Half baked, Flipside, Baked och en liten 24/7 Glide-on eye pencil i Bourbon. Visst är de tjusiga? Bourbon, Twice baked och Flipside (och Sin PP) användes i dagens sminkning.



Både själva paletten och dess innehåll passar utmärkt ihop med Benefit Coralista. Underst ser ni hur fint paletten och lilla Sin var förpackade från början.

Snälla Lillasyster skickade också med en liten överraskning som jag visar här en annan dag.

5 kommentarer:

  1. Åhhh!
    Vilket otroligt fint skimmer! :D

    Jag väntar på min. börjar bli otålig!
    Jäkla Blush, men de får in dem denna vecka!

    *suckar tungt*

    SvaraRadera
  2. Kisse: Skimret är HELT fantastiskt! Stackars dig som får vänta!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du fått paletten. Jag älskar den!

    SvaraRadera
  4. Hurra vad kul att du har fått din efterlängtade palett! Och vad bra att du gillar den! Det är en jättefin sminkning du har gjort med skuggorna, och du, sminkbilder är svårt...

    SvaraRadera
  5. SminkJante: Jag också!

    Emma P: Tack! Det blir nytt försök med bilder imorgon =)

    SvaraRadera