måndag 27 juli 2015

Recension: Cocoa Brown by Melissa Carter Tough Stuff Body Scrub och Gentle Bronze Gradual Tan

Efter denna "sommar" går det åt en del brun-utan-sol runt om i Sverige kan jag tänka mig. Jag har passat på att testköra Cocoa Brown Gentle Bronze Gradual Tan och Tough Stuff Body Scrub.från Cocoa Brown by Melissa Carter  en hel del och här kommer lite snabba omdömen:

Vi börjar med skrubben Tough Stuff Body Scrub! Den är skojigt rosa och riktigt rejält härligt rivig och effektiv. Det passar mig utmärkt, men är man väldigt känslig eller har fått för mycket sol får man vara försiktig. Jag tror nästan att det är första gången jag träffar på en kroppsskrubb som nästan har för mycket riv. Bra jobbat av Melissa Carter! Utmärkt förberedelse för sol på flaska eller för den äkta varan. Tummen upp för diskret doft och bra förpackning. 

Cocoa Brown Gentle Bronze Gradual Tan är inte heller dum alls. Okej doft, bra tub och snygg oorange färg. Kort sagt är båda produkterna bra köp i sensommarens höstväder!

Cocoa Brown by Melissa Carter finns bl a i Coop-butiker och borde vara relativt billigt (är på tok för lat för att leta upp exakta priser just nu).

Snygga kaklet på bilden kommer från ett gästbadrum i mina föräldrars sommarstuga. Galet snyggt, man vill bosätta sig där!

6 kommentarer:

  1. Älskar kaklet. Så fint! Sitter här i huset i Spanien och har precis fotat mina inköp av smink. Bäst att passa på när man har det här härliga ljuset. Lägger upp i bloggen när jag kommer hem o det blir även där lite olika kakelbakgrunder, hihi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det toksnyggt! Oo, det ska bli kul att se, både kakel och smink :)

      Radera
  2. Snyggt kakel :) Skrubben ser ju ut sm nåt man vill äta ;)

    SvaraRadera
  3. De låst inte så dumma. Och du har helt rätt är, BUS behövs denna sommar :)

    SvaraRadera