söndag 28 maj 2017

Nytt hos mig: Becca Sunchaser Palette

Jag hade hastigt vägarna förbi Sephora i förra veckan. Jag hade ingen aning om att man kan hitta australiska Becca där så jag tog mig en ordentlig titt. Inspirerad av denna ljuvliga palett som min syster lagt vantarna på och stolt visade mig på resan slog jag till på blygsammare Sunchaser palette. Så fin!

Man kan kalla det morsdagspresent. Till mig, från mig. Eller är den från Snappo igen, kanske?

Jag har testkört den i helgen (på dubbelt femårskalas, bland annat) och är mycket nöjd. Här ser ni den på bar hud på handryggen. Färgerna heter Mineral Blush i Apricot Blossom, Sunlight Bronzer i Ipanema Sunset och Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter i Opal.

Här ser ni snyggingen min syster haffat, Jaclyn Hill Champagne Collection Face Palette från Becca. Också fin! Om man ska vara petig tycker jag dock att bronzern skulle varit störst. Kanske En stor bronzer, en stor highlighter och tre små rouge?

2 kommentarer:

  1. Båda två ser riktigt fina ut! Och klart att man ska få köpa presenter till sig själv ibland:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man är ju ändå den allra bästa på det :)

      Radera