måndag 21 mars 2011

Spännande nyhet från Clinique: Pore Refining Solutions Correcting Serum

Via Sephora har jag fått nys om ett nytt högintressant serum från Clinique, nämligen Pore Refining Solutions Correcting Serum. Serumet ska få porer att se mindre ut, som om de "snapped back into shape" och samtidigt släta ut orenheter och (torr?)flagor. Produkten sägs passa alla hudtyper och även verka långsiktigt för slätare hud med tightare porer.

Frågan är nu bara: När kommer det till Sverige? Och hur förhåller det sig till min gamla trotjänare Pore Minimizer Refing Serum? Jag återkommer så fort jag har mer information!

9 kommentarer:

  1. Den verkar ju VÄLDIGT intressant!
    Bara inte priset blir så högt så man inte riktigt har råd...

    SvaraRadera
  2. Den skulle jag behöva, mina porer är stora som tefat på vissa ställen just nu.

    SvaraRadera
  3. Lotta: Ja, visst gör den!

    Tina: Samma här...

    SvaraRadera
  4. Det där låter spännande!

    SvaraRadera
  5. Åh otroligt spännande! Jag har verkligen stora porer.

    SvaraRadera
  6. Lulillan: Jag lovar att återkomma så fort jag vet mer! Min porer är inte heller att leka med :)

    SvaraRadera
  7. Vill ha-behovet väcktes nu, haha! :)

    SvaraRadera
  8. Josephine: Det är lätt hänt :)

    SvaraRadera