söndag 20 mars 2011

Rosa med Prêt-a-Pink + Jelly Kiss Chic Cerice



Häromdagen såg jag ut såhär. Jag använde bland annat skuggorna Minimalistic White, Prêt-a-Pink ur paletten La Mode från The Body Shops samarbete med London College of Fashion, Brush with Fashion. Rosa Prêt-a-Pink är så fin, och det är verkligen synd att den inte är lite starkare pigmenterad.


Utöver paletten använde jag Bronzing Powder i Bronze Tan från IsaDora, Almost Powder Makeup SPF 15 från Clinique, Urban Decay 27/4 glide-on eye pencil i Gunmetal, UDPP, High Impact Mascara, Caffeine Roll-On (concealer) från Garnier, Clinique Instant Lift for Brows och rouget Cool Pink från IsaDora.


Läppstiftet kommer från IsaDora och heter Jelly Kiss 55 Chic Cerice. De nya färgerna av Jelly Kiss kommer ut i butik i veckan de är verkligen värda att spana in!

5 kommentarer:

  1. Fint och skimrigt. Jag gillar verkligen läppstiftet, det ser urfint ut!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt, både ögon och läpp. Chic cerise ser ut som en perfekt färg till våren! :)

    SvaraRadera
  3. Ninni: Tack! Läppstiftet är så fint! De ska ju finnas i butik denna veckan, jag ska ge mig ut på shoppingtur :)

    Josephine: Tack! Chic cerise ÄR perfekt! JAg trodde aldrig att jag kunde ha just cerise, men här känns det finfint :)

    SvaraRadera
  4. Håler med det läppstiftet är super :) Ska också köpa det.

    SvaraRadera
  5. Haha stavade fel, fingret glömde visst ett l ;)

    SvaraRadera