onsdag 8 december 2010

Perversion Money



Idag lyckades jag fånigt nog bara knäppa några enstaka bilder, som dessutom inte blev speciellt bra, på dagens öga. Både kamerabatteriet och dagsljuset tog slut... Hur som helst gav jag mig på tidigare otestade Money, en fin vintergrön skugga, tillsammans med mattsvarta Perversion. Jag matchade fint med samma tröja som här. En färg som Money har jag saknat tidigare, den kommer säkert att användas en hel del!


I morse sminkade jag mig hemma, så produktarsenalen var mindre slimmad än gårdagens: Urban Decays palett Book of Shadows vol III, kajalen Dusty Smoke från Make up Store, Peach Leopard från Too Faced Leopard Love Complexion Perfection Kit som bronzer, rouget Make up Store Luxury på kinderna, UDPP, YSL Touche Èclat, Cliniques Lash Doubling Mascara och Lancômeskuggan Gaze som highligheter på brynbenen.

4 kommentarer:

  1. Snyggt Visst känns money kul! Den är helt unik hemma hos mig också:)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen sånna där grågröna skuggor, Angel Eyes från Max Factor är en av mina favvisar och den är sån. Fint!

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen lyckats med att göra många fina sminkningar med den där paletten. :)

    Jag kanske skulle börja köpa hem paletter... Har varit lite emot paletter för, de är så stora och inte får plats i sminkväskan.

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack! Ja, den är riktigt fin och bra. Den är verkligen pengagrön!

    Ninni: Tack! Ja, det är fint! Jag kan inte fatta att jag inte riktigt haft någon tidigare.

    Carina: Tack snälla du! Storleken är en nackdel ibland, men det är nog den enda =)

    SvaraRadera