onsdag 18 november 2009

Moon Beam mm i dagens


Idag har jag testat det produkter i Valley of the Stars mini iridescence kit från Benefit, som jag inte hunnit testa tidigare. Intrycket är mycket positivt! Moon Beam är en av de finaste highlightrar jag testat, den guldvita aprikoslystern är obeskrivligt (och tyvärr också ofotograferbart) fin!

Skuggorna Tequila gold och Snow white var de produkter ut kittet jag hade minst förhoppningar på, men de är också väldigt fina. Tillsammans med kajalen Baked blir de till en mjuk och diskret, men ändå uppiggande ögonsminkning. De funkar säkert bra även i kombination med mörkare pennor och skuggor.


Ur kittet använde jag Moon Beam, Her Glossiness V.I.P lipggloss och Tequila gold och Snow white. Glosset är också bra, jag gillar Her Glossiness sedan tidigare, de sitter väldigt länge. Tyvärr glömde jag fotografera dagens läppar.


Utöver kittet (även om det är fint behövs det lite komplement!) använde jag Va va voom volume mascara från 17, UDPP, Depend Eyebrow designer , 24/7 Glide-on eye pencil i Baked och ett ganska gammalt rouge från Maybelline i nyansen Silky Peach. Det rouget var länge min absoluta favorit. Förpackningen är inte alls dum! Visst påminner den lite om L'Oréals nya? (Boi-ing och Powderflage var givetvis med som vanligt, men de avböjde fotografering.)

3 kommentarer:

  1. Åh va fint, är så sur på mig själv att jag inte beställde detta från jordgubben när de såldes billigt, ångrar mig så. De verkar inte finnas där längre. Grattis till vinsten av Britebird, de ser helt fantastiskt fina ut =)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att produkterna levde upp till dina förväntningar (och lite till).

    SvaraRadera
  3. Linda: Tack =) Fortsätt hålla utkik hos gubbarna, ibland får de in saker igen. Själv hoppas jag på att trepacket smudge pots gör come back.

    SminkJante: Ja! Himla kul med så bra byte eftersom jag fegade när kittet fanns billigt hos Jordgubbarna!

    SvaraRadera