söndag 5 juli 2009

Längtar till London

Det har varit lite dött här på bloggen på sistone. Sista jobbrycket innan semestern + bröllopsfest på annan ort i helgen + förberedelser inför semestern gör tiden framför datorn knapp. Tyvärr lyckades jag inte fotografera helgens bröllopssminkning, men jag har en del andra bilder på lager och lite recensioner om dyker upp inom kort!

Nu har jag bara tre jobbdagar kvar, sedan blir det lång semester som inleds med en vecka i London. Härliga Londontips välkomnas varmt! Jag börjar med att kasta mig över de som finns hos Heartcore, de är grymma!

3 kommentarer:

  1. Hurra! Shoppa och gå på lite muséer! Jag kommer att ha använt upp min semester när ni kommer hem, men vi kanske kan hänga lite ändå någon kväll.;)

    SvaraRadera
  2. Om du gillar sushi borde du gå till Yo Sushi. Maten är hur god som helst och på måndagar kostar varje tallrik bara £2.20 styck! http://www.yosushi.com/

    SvaraRadera
  3. Skor och maskara: Klart vi måste hänga =)

    Des: Tack för tipset! Både sambon o jag älskar sushi, så det blir ett givet stopp!

    SvaraRadera