lördag 25 juli 2009

Ingen Orgasm till mig

Allt i londonskörden var som sagt inte till mig, underbara nagellacket Orgasm från NARS var exempelvis till Skor och maskara. Spana in lacket på hos henne! Orgasm inhandlades hos Liberty som är ett av världens finaste och mysigaste varuhus! Skönhetsavdelningen är ganska liten, men väl utvald och exklusiv, lite som Space NK Apothecary.



Egentligen skulle jag också fångat en Stila Kitten-skugga till Skor och maskara, men tyvärr säljs märket inte längre över disk i Storbrittanien. Tur att vi har nätet!

5 kommentarer:

  1. Åh, vad fint. Jag trodde det inte fanns att få tag på längre. Får man vara så fräck och fråga hur mycket det kostade?

    SvaraRadera
  2. 13 pund kan jag meddela.:-) Värt varenda krona.:-)

    SvaraRadera
  3. Hade ingen aning om att Orgasm fanns som nagellack, där ser man...

    SvaraRadera
  4. Veronica: Det är himla fint! Tydligen ofta slut i NARS-diskar, men Liberty hade det!

    Basteth: =)

    Emma P: En vacker dag ska jag nog skaffa både lacket o rouget =)

    SvaraRadera
  5. Ja rouget skulle jag inte säga nej till, mest på grund av hypen iofs, men vad tusan, det är alltid kul att se om de lever upp till hypen:)

    SvaraRadera