söndag 18 januari 2009

Present från Clinique

Jag är en lättlurad kund som ofta tar på spenderbyxorna när det vankas "presenter" till den som handlar. Just nu kan man få detta fina set på Åhléns om man köper två produkter från Clinique. I synnerhet rouget och ögonskuggan ser fina ut, tycker jag.

Erbjudande från Clinique

Gåvans innehåll:

Fresh Bloom Allover Colour 1,8 g
Colour Surge Eye Shadow 0,2 g
High Impact Mascara 4 g
Brush Set

Long Last Lipstick 4 g

Dramatically Different Moisturizing Lotion 30 ml
Turnaround Concentrate 15 ml

Take The Day Off Makeup Remover 30 ml

Erbjudandet gäller 16/1–4/2


För egen del tänker jag hålla lite slantarna. Jag har en del utmanande sminkshopping att se fram emot inom en snar framtid...

1 kommentar:

  1. Här har jag ingen aning om vad som hänt med typsnitt och radbrytninger... Har försökt fixa, men det vill sig inte =(

    SvaraRadera