lördag 31 januari 2009

Hemklickat

Jag har länge spanat på en kusin till paletten i förra inlägget. Kusinen heter Kitten Limited Edition Eye Shadow Palette och kommer från Stilas sommarkollektion 2008 (tror jag...). Den börjar ta slut lite varstans, och efter att inte ha hittat den i någon stiladisk i London, bestämde jag mig för att slå till. För 34£ kan man få det lilla underverket hemskickat till sig från HQhair (tidigare 40$ på Sephora). Jag har inte handlat från HQhair tidigare, recension av palett och webshop utlovas!
Kitten Limited Edtion Eye Shadow Palette
Skuggorna som finns med i paletten är delvis samma som i paletten jag redan har. Enligt HQhair är de:
Sun - shimmering golden peach
Prize - soft gold shimmer
Wheat - pearlescent beige
Kitten - shimmering nude pink
Mystic - shimmering aqua blue
Ray - shimmering golden copper

Visst ser de helt fantastiska ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar