torsdag 25 januari 2018

Snabbtitt på Depends vårlack


Jag är på konferens i Göteborg, men bjuder på snabbgenomgång av vårens lacknyheter från Depend. Ni får hålla tillgodo med skärmdumpade pressbilder så länge!


Vårens 7day-lack 2018 heter Beynod Reality och är ett härligt krispigt pastellgäng. Jag tänker direkt på tulpaner, påskris och framförallt NAILART!

Vårens lack i syregenomsläppliga lackformulan Depend O2 ser ni här! Kollektionen heter Retro Glam, och här blandas pasteller med några starkare färger, kräm med skimmer. Jag tänker på riviera och filmstjärnor. Och lite på rice-muggar (på ett bra sätt) så småbarnspäron jag är.

Visst är manikyren i mitten här galet fin?!

Sist men inte minst, de vanliga minilacken som samlas under glammiga namnet Studio 54. Så skojig kollektion med massa olika färger och finishar! Plus i kanten för påskgult i vårkollektion

1 kommentar:

  1. Det finns en hel del fint här helt klart. Alla lacken är ju såklart inte roliga men ett tillräckligt stort antal tycker jag. Hoppas du hade en bra konferens!

    SvaraRadera