fredag 29 december 2017

WNAC New Years



Årets sista Winter Nail Art Challenge 2017 hos Lacky Corner idag! Temat är nyår och jag har därför slagit till på en övningsmanikyr inför nyårsafton. Det blir nog något annat då, men visst blev denna ganska fin? Underst finns silverlacket Magical Ice Rink från Depends 7day-julkollektion Just Like Magic. Mörkblå lacket är min gamla favorit  Midnight Cami från Essie. På ringfingret har jag toppat med 870 Silver Bling från IsaDoraHoliday Nails 2015 för nyårsraketskänsla.

6 kommentarer:

  1. Jättefint! Blått och silver är väldigt festligt och passande för nyår!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för att du varit med i årets Winter Nail Art Challenge! Jag önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du hållit i WNAC! Ett riktigt gott nytt år till dig och din familj också!

      Radera
  3. Jag tycker det blev jättefint, massor av festlig nyårskänsla i detta, ruffians är så snyggt!

    SvaraRadera