söndag 18 februari 2018

Shoppat: tio nya färger

Jag shoppar oftast nästan hellre annat än skönhetsgrejs nuförtiden, men lite smått och gott blir det ibland. För några veckor sedan slog jag till på härliga Flash Crayons Midnight Kit från Linda Hallberg Cosmetics med lite Kicksrabatt. 

Färgerna är så fina och de är underbara att måla med. Sitter som berget också (här på bar hud). Alla rätt! Naturligtvis vill jag ha även Rustic Kit, men det får bli längre fram.


Hos Kicks var det även erbjudande på IsaDoraBlush & Glow Draping Wheel, så jag slog till på 56 Coral Pink Pop. Dessa hjulen är roliga och lätta att använda tycker jag, och visst är detta en pigg och vårfin färgställning!

På bar hud på handryggen nedan:

2 kommentarer:

  1. Åh de pennorna alltså, wow så snygga! Har endast några från Core Collection men jag vill absolut testa de glittriga framöver. Paletten ser också väldigt fin ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vill så gärna har Rustic också, men pennor för 1000 på ett bräde kändes lite väl mycket ;)

      Radera