söndag 11 mars 2018

Utbyggd palett från Buxom


Kommer ni ihåg mitt palettfynd från julrean? En tjusig säsongspalett från Buxom till ruskigt bra pris hos Kicks.  Det som är så skojigt är att man kan byta ut skuggorna i helt som man vill. Någon vecka senare var det erbjudande på singeskuggor till och då passade jag på att komplettera lite. 

Först en titt på "originalpaletten!" Skuggorna heter Cashmere Craving, Gilt Trip, Mink Magnet, Chocolate Diamond, Gold Status och Bronze Addict. Här ser ni dem på bar hud på handryggen. 

Gilt Trip tycker jag är lite i skiraste och glittrigaste laget, men annars är de toppen. Krämiga och fina.

När det var rabatt hade jag tänkt storshoppa nya skojiga färger och lite baskomplement. Vab kom emellan, och på nätet var en hel del slut, men dessa fyra fina fångade jag.

Satin Seduction är ljust ljust beige med diskret skimmer, Backstage Pass härligt blå, Chanpagne Buzz är metalliskt beige med lite rosa ton och Schmooze en finfint teal-turkos.


Backstage Pass har jag redan hunnit visa i dagens öga. More to come!

1 kommentar: