tisdag 17 oktober 2017

Gråsa


Jag skulle ju ligga lågt med bloggen skrev jag, men just nu kör Lackycorner temaveckan United in Pink för att uppmärksamma bröstcancer och Rosa Bandet, och det är minsann så viktigt att jag bara måste vara med på ett hörn! Imorse lackade jag med lack  från Depends senaste 7day-kollektion Celebrate Style i en bilkö(!), men bättre morgondassiga bilder än inga alls. Lacken (rosa 7136 Beauty enligt flaskan/7136 Hello Beautiful enligt pressinfon och grå 7134 Wise Woman Say) är fina, jag hade slitet underlack här, vilket förklarar att ytan ser lite ojämn ut.

4 kommentarer:

  1. Ja såklart att man vill vara med på United In Pink! Fin manikyr! Och bra jobbat att du lackade i bilen. Körde du själv? Isf är jag sjukt impad, annars bara väldigt impad:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det var jag som körde, men stod helt stilla. Länge.

      Radera
  2. Att lacka i bilen kräver lite skicklighet :) Tycker väldigt mycket om färgkombon, tror jag får hitta på något liknande. Tack fina för att du är med!

    SvaraRadera