tisdag 17 januari 2017

Reafynden!

Jag har verkligen legat av mig när det kommer till reafynd, och till skönhetsshopping i allmänhet. Tiden räcker helt enkelt inte till. I år slog jag dock till på några riktigt bra grejer. På Kicks hittade favoritbasen Complexion Rescue Tinted Hydrating Gel Cream i mindre tub i min vinternyans 02 Vanilla i fint kit med borste och Mineral Veil på halvapriset, finemang! 

Jag slog även till på Prime Time Primer Shadow Sundance från Bare Escentuals (fler färgprover här!). Den är en av mina favoritkrämskuggor all time, som tyvärr har utgått ur sortimentet. Nu har jag säkrat läget med en ny tub. Färgen är så fin och den sitter oerhört bra. Klarar lätt en heldag på stranden!

Här ser ni (nåja) GLOW Eye & Cheek Palette från KICKS eget märke. Den fångade jag på halva priset i deras adventskalander. Inte dum alls! En UDPP (Urban Decay Eye Shadow Primer Potion) slank med i beställningen, men den smet visst från fotot. 

Paletten är som sagt från adventskalendererbjudande, numera börjar ju fyndandet redan innan jul Då slog jag till även på Bare Minerals Invisible Light Transcludent Powder Duo och bästa (men lite dyra) nattkrämen  Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer från Clinique. Bra med Black Friday! Nu känns det som jag borde ta det lugnt med shopping ett tag, om jag inte verkligen behöver något...

2 kommentarer:

  1. Men se där, du lyckades ju fånga massa fint på rean! Kul att se, jag kanske borde göra ett eget inlägg med mina fynd:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, gör det! Jag vill gärna läsa :)

      Radera