måndag 5 december 2016

Blå måndag med Depend 7day Fill the Stockings


Förra måndagen visade jag härligt havsblått från Essieblå måndag hos MakeuppbyBlowfish, men idag är det julglitter från Depend som gäller! Ni ser 7day 70003 Fill the Stockings från kollektionen Season Sparkle. Det är blankt som bara den och gnistrar som en mörkt blålila stjärnhimmel med röda och turkosblå stjärnor i. Så fint tycker jag! 

Jag skulle rysligt gärna vilja göra en matchande sminkning, men när sjutton skulle man hinna det och hur skulle man i så fall lyckas pricka in fotoljus? Hur som, Fill the Stockings passar utmärkt till nyår eller annan festlig fest, eller vad tycker ni?
Fler lack från samma kollektion hittar ni bakom länkarna här: Under the Mistletoe och 70004 Santa Wishes och 70005 Christmas Wonderland här.

Lägg till bildtext

3 kommentarer:

  1. Men åh så läckert! Jag ser fram emot att testa denna!

    SvaraRadera
  2. Det är jättefint! Jag ser hela tiden andras fina bilder på den här kollektionen och ändå kommer jag inte fram till att använda den själv... :-P

    SvaraRadera