onsdag 14 januari 2015

Grön onsdag med IsaDora 502 Spring Bud



Dags för grön onsdag igen! Jag misstänker att vi kommer att vara fler som visar det gröna lacket  från IsaDoravårkollektion Nude Essentials Spring Make-up 2015, men det kan ju vara kul ändå! Tillåt mig presentera 502 Spring Bud. Hyfsat lättmålat i en fin aningens varm pistagegrön nyans. Mina bilder blev inte de allra bästa, trots att de vittnar om motsatsen måste jag säga att den lite varma gröna tonen gör att risken för "hummerhänder" är mindre än med andra ljusa mintiga lack. Ett trevligt vårgrönt krämlack, helt enkelt!



Här kan du se alla lacken från Nude Essentials Spring Make-up 2015 på.

8 kommentarer:

  1. Snyggt! Än så länge är du ensam att visa det =)

    SvaraRadera
  2. Fint-vet inte om det är jag men fint-och "hummerhänder" är ett bra uttryck. Själv undviker jag ljusa lack på tårna pga den effekten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Visst är det ett bra målande uttryck ;) Jag brukar också undvika ljust på tårna av samma anledning.

      Radera
  3. En väldigt fin färg! Ska testa mina Nude Essentials nästa gång det blir lackningsdags. En skittle i pastell borde man ju kunna ha på jobbet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skittle med de lacken är ett måste! Låter absolut jobbmässigt tycker jag.

      Radera