lördag 2 oktober 2010

Skimrande fuchsia från LA Colors



Snälla Ninni skickad mig häromdagen ett LA Colors-lack som hon beställt på nätet men sedan kände sig tveksam till. Lacket heter CP239 och är riktigt fint tycker jag! Samma kväll som det kom i brevlådan åkte det på på mina tår, men jag har inte kunnat fota förrän idag. Riktigt färgglada lack är ett måste på tårna under vinterhalvåret, tycker jag. Brukar ni måla tånaglarna året om?




Det mörka på vänster pektå är sviterna efter en våldsam krock med en tröskel i våras. Ser inte alltför kul ut. Det är mycket trevligare att titta på en närbild på själva lacket!

8 kommentarer:

  1. Jag målar aldrig tånaglarna. Känns onödigt tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Glömde bort: färgen är härlig.

    SvaraRadera
  3. Japp, har alltid målade tånaglar!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du gillar det, dumt att det skulle bli stående oanvänt hemma hos mig! Mina tånaglar är alltid lackade, på vintern behöver man ju sällan lacka om dem för lacket blir ju inte slitet. Jag tycker mina tår ser så himla trista och tantiga ut utan lack...

    SvaraRadera
  5. Mina tånaglar är målade året runt, just nu i klarrött men funderar på att byta till ett rosa nån gång nu i helgen!

    SvaraRadera
  6. Snyggt!

    Och nej, jag målar sällan tånaglarna. I år har jag ändå haft dem målade sedan påsk men nu tror jag det är slut med det. Orkar inte bry mig när det så fort skavs av i kängorna.

    SvaraRadera
  7. Jag gillade färgen när ninni provade den och jag gillar den fortfarande! :) Kul att lacket hittade hem till dig så det blev använt!

    SvaraRadera
  8. SminkJante: Tack! Jag trivs inte alls med omålade baktassar, så mina är alltid målade.

    Ninni: Tusen tack för lacket =) Jag känner precis som du om tåmålning!

    Peter: Både rött och rosa är extra snyggt på tårna tycker jag!

    Sminkan: Tack! Jag tycker tvärt om, att lacket klarar sig längre på vintern... Målar väldigt sällan då.

    Honi: Ja, jag blev så glad =)

    SvaraRadera