måndag 25 oktober 2010

Muddy Nudes, Cool Pink och Bourbon



Jag försöker dra igång lite med en dagens som jag hade på lager i datorn. Neutralt och enkelt med IsaDora och Urban Decay.


Jag använde rouget Perfect Powder Blush i 02 Cool Pink, de matta skuggorna ur Muddy Nudes, YSL Touche Èclat, Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, Clinique High Impact Curling Mascara och 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon.


Här ser ni även läppglanset jag bar då, fotograferat på klänningen jag hade till: Lumene Wild Rose Lip Gloss i nyansen 19 In the Sun. Spana in den på läpparna här!

9 kommentarer:

  1. Skönt att ha dig tillbaka, har saknat dina inlägg!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är tillbaka! Superfint smink, väldigt fräscht och snyggt rouge dessutom. Och sen är det alltid så kul att se dina produktbilder:)

    SvaraRadera
  3. Jaaa!!! Hon är tillbaka! :-)

    SvaraRadera
  4. Fin och neutral sminkning. Hur banalt det än kan låta så brukar jag tycka att lite smink och piff hjälper till att få en att åtminstone känna sig finare utanpå när det är kaotiskt och ledsamt inombords. Roligt att du är tillbaka och hoppas att din sambo repar sig snart.

    SvaraRadera
  5. Des: Tack!
    Emma P: Tack söta du! Rouget är väldigt fint, jag är sugen på fler isadorarouge!

    Ninni: kraam! =)

    Kajsa Kavat: Tack! Ja, det hjälper faktiskt en att känna sig bättre!

    SvaraRadera