lördag 2 oktober 2010

Mörkt, i dubbel bemärkelse


Nu börjar den fånigt mörka perioden då det är extra svårt att fota smink. Denna sotningen gjorde jag till middagen igårkväll. Den var så mycket finare i verkligheten. Ni får använda er fantasi, eller skrolla ner till kavalkaden och beskåda tjusigare smink där.


Jag har använt Urban Decay-kajalen Zero och skuggorna Virgin, Gunmetal och Creep. Ikväll är jag på bröllopsgalej med helt annat smink (kommer imorgon) och jag tror man kan säga att denna sotning sätter punkt för Naked-veckan. Alla sminkningarna hittar ni under dagens öga.

Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll!

4 kommentarer:

  1. Håller med Ninni, lite rockigare känsla. Gillar den metalliska glansen i skuggorna.

    SvaraRadera
  2. Gillar det mörka på dig. Skuggorna är fantastiska.

    SvaraRadera
  3. Ninni: Tack!

    Sminkan: Jag också! Får köra på detta någon mer gång!

    SminkJante: Tack =)

    SvaraRadera