torsdag 7 oktober 2010

Fler puder i Cliniquefamiljen


Här ser ni ännu en spännande nyhet i Cliniques puderfamilj, nämligen Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder.

Pudret ska, med sina vårdande egenskaper och sin gultonade oljferia mineralformula, omgående neutralisera rodnader och lugna huden. Utöver mineraler finns både koffein, magnoliabark, vitamin E och grapefrukt bland ingredienserna. Jag blir extra nyfiken av att det både är pressat och innehåller mineraler!

Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder är allergitestat av hudläkare, 100% parfymfritt och finns i butikerna från den 11/10 2010 och kostar 290 kr./ 9.6 gr.

4 kommentarer:

  1. Låter faktiskt lite spännande.

    SvaraRadera
  2. Sminkhornan: Ja, visst gör det =)

    SvaraRadera
  3. Njae, det tilltalar mig inte sådär särdeles. Fast jag köpte nytt puder rätt nyligen. Och jag väntar på att min nya foundation från bare minerals ska komma:)

    SvaraRadera
  4. Emma P: Alltid trevligt att gå o vänta på paket =)

    SvaraRadera