tisdag 6 juli 2010

Mavala Paradise Blue


Efter randiga och tjockflytande äventyr med Mavala Tangerine, som tillslut blev bra med lackförtunning, vågade jag mig på att köpa ännu ett lack från samma kollektion, nämligen Paradise Blue. Även detta fyndades för 22 kr i en realåda hos Lindex. Som hittat! Paradise Blue är inte alls tjockt som Tangerine, snarare lite tunt. Här har jag två lager, troligen är det ännu snyggare med tre lager (uppdatering kanske kommer senare!). Paradise Blue blir lite, lite randigt ur vissa vinklar, men för den i övrig fina folieytan kan jag leva med det.

Uppdatering: Här kommer några extra bilder med tre lager lack:


9 kommentarer:

  1. Shit... Mitt var tjockt och segt och blev strimmigare än en tiger...

    SvaraRadera
  2. Oh vilken snygg färg! Tråkigt att det blir lite randigt, men med den färgen är det nog värt det =)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar inte bry mig om ifall det blir randigt, det stör inte mig. Jag tycker lacket är jättesnyggt!

    SvaraRadera
  4. jag tycker det ser väldigt fint ut.

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Jag kommer ihåg det, och tvekade därför extra, men efter att jag förtunnat Tangerine ville jag ändå ge även detta en chans. Helskumt att det skiftar så!

    Makeuponista: Tack! Precis vad jag kommit fram till =)

    Ninni: Tack! Jag har beundrat mina egna klor hela veckan =)

    Emma P: Tack!

    SvaraRadera
  6. Detta lack blir definitivt nästa på min inköpslista, toksnyggt ju! Jag har också bytt nagellack till China Glaze(Caribbean Temptation) på både naglar o tånaglar. Kommer mavala-lacket från ny sommarkollektion?

    SvaraRadera
  7. Peter: Tack! Paradise Blue är kommer från vårkollektionen Paradise Colours. Den är supersnygg, du måste spana in den =) Himla störigt att Mavala inte har någon ordentlig websida...

    SvaraRadera
  8. Ljuvligt, det är väldigt mycket du för visst är du väl en blå-älskare om jag förstått rätt?

    SvaraRadera
  9. Linda: Tack! Jajemän, blått är flott =)

    SvaraRadera