söndag 25 juli 2010

Marin look


Igår sminkade jag mig för första gången på evigheter, inför några kompisars hejdundrande kul inflyttningsfest. Jag körde på en enkel look med blårandig fodralklänning, röda naglar och sminkning i guld och blått. På läpparna hade jag röda Cliniquestiftet Ruby Glass, men det fastnade tyvärr inte på bild.


Gudlskuggorna jag använt kommer från Lancômepaletten Palette Liberté 01 Indigo Royauté. Längs undre fransraden hade jag kajalen Eldoroado och längs övre Deviant, båda kommer från Urban Decay. Med Sugerbomb från Benefit fick jag koralliga kinder. Jag använde också concealer från YSL, mascara från Clinique och mineralfoundation från IsaDora.

7 kommentarer:

  1. Snyggt med guld och blå liner. Den där kajalen vill jag ha! Otroligt fin färg:)

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Tackar! Måste förtydliga lite ang kajalen: den är mindre lilablå än vad som syns här, jag har förstärkt med en av Declaring Indigo-skuggorna.

    Sminkan: Tack!

    SvaraRadera
  3. guld&blått ihop känns himla du, superfint dessutom!

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack!

    Kajalpennan: Tack!

    Linda: Tack =)

    SvaraRadera