fredag 30 april 2010

Valborgslyx!


En riktig bra start på helgen är att få hämta ut ett paket med rosa silkespapper och gunk i guldförpackning!


Som ni ser innehöll paketet ett exemplar av Yves Saint Laurents berömda Touche Èclat Radiant Touch. Jag fick den av Campadre i samband med tävlingen som vi höll här förra veckan. Jag har faktiskt haft en Touche Èclat tidigare, men det är så länge sedan att jag inte riktigt minns vad jag tyckte om den. Ska bli mycket spännande att återuppta bekantskapen!



Nyansen är samma som lottades ut i tävlingen, nämligen den ljusa no 1. Om jag inte har fel för mig var Touche Èclat den första concealern som lanserades i denna typen av förpackning. Senare har många andra märken följt efter, och det ska bli spännande att se hur originalet står sig i konkurrensen.

5 kommentarer:

  1. Många som lottar ut den där just nu. Synd bara att det är samma nyans överallt!

    SvaraRadera
  2. Den här har jag haft. Dessvärre tålde jag den inte riktigt, annars var den inte så dum. Dock lite väl tunn om man har saker som verkligen behöver döljas, men det beror ju på bäraren. Nu använder jag Clarins motsvarighet till denna och den tycker jag är bra, iaf för dagsbruk är den alldeles strålande.

    SvaraRadera
  3. Maya: Ja, synd på nyansen. Det var nog bara den som fanns hos företaget som stod för vinsterna.

    Emma P: Synd att du inte tålde den! Särskilt täckande är den faktiskt inte, det håller jag med om. Jag experimenterar lite med den några dagar nu, för att se hur den funkar för mig. Clarins variant är jag också väldigt nyfiken på, den verkar tokbra!

    SvaraRadera
  4. Åh fick du en, vilken lyx :o)

    SvaraRadera