lördag 3 april 2010

Påskharen hittar ägg från Avène på tyskt apotek

För att vara säker på att få några gunkägg bland godisäggen, är det ibland säkrast att agera påskhare själv. Det gör man med fördel på något fint tyskt apotek, där man kan hitta exempelvis ett sådant fint påskägg som detta från Avène. I ägget fick jag det berömda thermalvattnet i sprayform jag spanat på både länge och väl, och tre småtuber, för endast 3 €.


Småtuberna som följde med sprayen är två ansiktskrämer och en mask. Masken, Soothing Moisture Mask från Avène, är samma som jag recenserat här. Toppenbra då jag inte tror att den finns i sortimentet i Sverige. Krämerna är Rich hydrating cream, med och utan solskydd, för dag och natt. De ska bli väldigt spännande att prova!

Glad påsk, säger jag igen, och styr kosan mot ännu mer mat och godis!

3 kommentarer:

  1. Åh, varför finns inte sånna godsaker i Sverige??? Jag bara undrar!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Det kan man verkligen undra!! Det hade varit något för alla de nya apoteken att haka på.

    SvaraRadera