onsdag 7 april 2010

Lila och guld



Idag sminkade jag mig lila och guld. Inte mycket mer att säga om det!


När man skrollar igenom mina dagens ögon eller tittar på kavalkader kan det se ut som att jag varierar mig. Det är inte riktigt sant. Jag sminkar mig i många olika färger, men kombinationerna är desamma. Idag var det CORALista på kinderna, Stay don't stray och Airbrush concealer runt ögonen och High Impact Mascara på fransarna. På ögonlocken hade jag lila kajalen Rockstar och skugga nr 1, 2 och 3 ur IsaDoras Bohemian Rhapsody tillsammans med tjusiga LipGloss Bitch från Brite Bird.

6 kommentarer:

  1. Jättefin dagens! Lila och guld är kanonsnyggt...

    SvaraRadera
  2. Man har ju sina favoriter och du vet ju vad du klär i så det är inte konstigt alls! :-)

    SvaraRadera
  3. Fin kombination av lila och guld, Lipgloss bitch ser jättefin ut!

    Sv: Det tycker jag att du ska göra, H&M´s gloss har blivit toppenbra!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Det har du rätt i =)

    Makeuponista: Tack! LGB är en galet fin skugga!

    SvaraRadera
  5. Blir jättesugen på bloggkollektionen från Brite Bird nu, LGB är ju skitfin!

    SvaraRadera