söndag 25 april 2010

I love your blog-award


Under veckan har tre fina tjejer, men fina bloggar, skickat I love your blog-award till mig. Tusen tack, SminkJante, Ninni och Makeuponista! Jag blir verkligen fånigt glad för sådan uppmärksamhet!

Stor uppskattning och glädje vill jag genast skicka vidare till alla bloggare i min länklista. Jag älskar helt enkelt era bloggar! Jag väljer att inte utmana/nämna er en i taget, dels för att jag faktiskt vill skicka till alla, och för att vi lätt skulle kunna skicka runt utmaningen till varandra i en hel evighet =)

Hoppas att ni alla får en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Ingen orsak alls! Men jösses vilken härlig godisbild... nu satte ju sockersuget in här. Hihi!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Sorry för start av godissug =)

    PS. Nu är det sådär skumt igen; jag svarar på kommentarer, men när jag kommer tillbaks till inlägget är det tomt...

    SvaraRadera