söndag 4 april 2010

Gulddagens från Hamburg




Dagens verkliga dagens öga är påskigt och fint (med tillhörande våriga alessandronaglar), men det får jag tjuvhålla på lite, eftersom jag är hos svärföräldrarna utan kamerasladd. Som tur är hade jag en solig dagens från förra helgens Hamburgresa inladdad i bloggen redan. Småbilderna är klickbara!


De guldiga skuggorna kommer från Palette Liberté 01 Indigo Royauté från Lancômes kollektion Declaring Indigo. Kajalen är Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon. Ögonsminkningen är gjord på en bas av Stay don't stray från Benefit.

Imorgon, när jag har både min egen dator och kamerasladd, ska jag förhoppningsvis kunna bjuda på både ögon, naglar och kanske en och annan recension!

7 kommentarer:

  1. Gud vad härligt med guld! Bourbon är verkligen en användbar penna, jag älskar min!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Ja, guld är aldrig fel! Min Bourbon är också en favorit. När den tar slut kommer jag att skaffa en fullstor!

    SvaraRadera
  3. Jättefin guldsminkning! Och ska bli spännande att se det verkliga påskögat också såklart:)

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack!

    Marybeth: Tack!

    SvaraRadera
  5. Läckert med det vackra guldet mot dina ögon! De ser intensiva ut! Snyggt!

    SvaraRadera
  6. Sminkan: Tack! Innan sminkade jag mig nästan bara i guld och brunt, det är lätt hänt att jag glömmer bort det nu när jag har så groteskt mycket smink att välja på =)

    SvaraRadera