tisdag 22 september 2009

Bohemiskt på ögat


Idag fick jag sätta penslarna i min fina nya IsaDorapalett. Vilken fröjd! Bilderna är dock tagna inte bara i kallt och dassigt morgonljus, utan dessutom kallt dassigt sjuhusmorgonljus. Hu! Några ordentliga produktbilder hanns inte med, men det kommer en liten lista. Från och med nu ska jag sluta klaga på dåligt fotoljus och knappt om tid. Ljuset är oftast kasst när jag har tid att fota och jag har överjävligt mycket att göra på jobbet och därmed knappt om tid, ork och humör. Slutgnällt. Jag tänker sminka mig ändå, och visa upp resultatet här. Lite smink förgyller ändå vardagen en liten smula!


Ur Bohemian Rhapsody-paletten från IsaDora har jag använt skugga 1, 2 och 5 ovanpå UDPP tillsammans med 24/7 Glide-on eye pencil i Bourbon, som är en stilig brun kajal med små guldpartiklar. Rouget är samma som igår, Pronto Pink från Clinique.

4 kommentarer:

  1. Det syns riktigt bra trots det "dåliga ljuset"! Är också sugen på den paletten men har köpstopp just nu. :(

    SvaraRadera
  2. Tina: Tack! Paletten finns säkert kvar när ditt köpstopp är slut. Kanske på rea till och med =)

    SvaraRadera
  3. Elegant var det här. Riktigt snyggt. :) Paletten verkar vara en riktig goding.

    SvaraRadera
  4. Kajsa Kavat: Tack! Paletten är super!

    SvaraRadera