måndag 24 augusti 2009

Back to baked


Kryss i taket! När jag scrollar ner genom veckan som gått ser jag att min Get baked inte blivit använd på en hel vecka. Det har inte hänt sedan jag fick den. Idag var det dock dags, tillsammans med ett londonköp, nämligen 24/7 Glide-on eye pencil i Baked.


Ur Get baked använde jag Baked på ögonlocket och Twice Baked i yttre ögonvrå och globlinje, en riktigt standardsminkning, med andra ord. Längs övre fransarna kom Baked som ett nytt inslag och på kinderna trotjänaren Blushing blush i 110 preacious posy från Clinique.

4 kommentarer:

  1. Va inte använd på en hel vecka, det är ju skandal;0) Standardsminkning eller ej, den är otroligt fin.

    SvaraRadera
  2. Klart att get baked ska få komma fram och leka igen! Fina skuggor som passar dig väldigt bra tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Emma P: Tack! Det känns verkligen som att get baked o jag är meant to be =)

    SvaraRadera